2015. március 23., hétfő

Debrecenben jártam, 1-0- ás meccset láttam... avagy élménybeszámoló

A meccs első félideje szerintem katasztrófa volt. Annak örültem, hogy egy-két fontos emberke nem játszott a Lokinál, viszont annak nem, hogy Tisza betalált. Ráadásul elég hamar.
A második félidő elég jó volt, a baj csak annyi, hogy egy meccs két félidőből áll, nem egyből, és hogy hiába voltunk jobbak (mint az első félidőben), semmire nem volt elég.
Rados labdái: kirúgja, és bedobás 2 ilyen volt, azt hiszem, de nagyon vicces volt. Nekem legalábbis, mert igazából szarkasztikusan fogtam fel az egész meccses dolgot, azt hittem, kapunk 5-öt, így még a végén örültem is, hogy csak 1-0 lett a vége
Itt most be is fejezném a mecccs értékelését, azt hiszem ezt ismét meghagyom a szakértőknek, és a "szakértőknek" :)
Viszont, amin tényleg sírni, illetve "vallást" váltani lett volna kedvem: az a szurkolás.
Volt 2 (!!!) dobos: egy nő(!!), meg egy pali. (A nőknek tényleg a konyhában lenne a helye, nem meccsen. [én is nő vagyok :D]) Ezek ketten olyan szinten nem voltak összhangban, mintha te, meg én random elkezdenénk verni 2 fazekat- néha megtalálták egymást, de a "két dob, egy taps" -ból 4 dob 1 taps lett- negyed ütemnyi lemaradásokkal.
Aztán a "Hajrá, Diósgyőr", és a "Di-ós-győr" nagyot szólt, ezen kívül talán csak a "DééVéTéKá" szólt nagyobbat, MINDEN 5. percben. Ráadásul az egyik (vagy mindkét) dobos addig ütötte a türüptürüptüptüp-öt, amíg akár csak 1 (!!!!) ember is kiabálta, hogy Déévétéká
10 percenként volt a "meccsre járni", és minden déévétéká után egy Hajrá,Miskolc, gyerünk jött.
aztán volt egy olyan, hogy "guggoljatok le, srácok!" (mindenki leguggol) (20 mp várakozás megfűszerezve egy "miag*civan?" -nal, vagy"fájatérdemb*zm*g" -gel) és felcsendül a méltán híres...
... Déévétéká


... azt hiszem itt jött el az a pillanat, hogy le kellett szállnom a korlátról (önkényesen kijelölt ülőhelyem, mert ezt a meccset nem érte volna meg végigállni), hogy kinevethessem magam, úgy igazán.

Egyszer azért bepróbálkoztak az Amíg élek én..-nel, az nagyjából ment is. 
Ja, és majdnem kihagytam: egyszer elkezdték az Érted élek én-t. Azt hiszem egyszer végigment, de a ritmus valahogy köszönőviszonyban nem volt az eredetivel. Gyorsan abba is hagyták, nehogy még nagyobb égés legyen belőle.

Szóval értem én, hogy szép dolog az, hogy valakik legalább megafont ragadnak, és próbálnak valami összhangot teremteni, de ha még ennyire gyakorlatiatlanok (uhh, van ilyen szó egyáltalán?), akkor legalább meccs előtt 1 nappal készüljenek fel normálisan, mert ez így inkább volt szörnyű, szánalmas, mint tekintélyt érdemlő.

Ragadnék én is nagyon szívesen dobot, dobokat (menjek oda harmadiknak?), de rendelkezem annyi önkritikával, hogy ha magamtól nem megy a ritmus normálisan, akkor nem égetem magam, és a szurkolótáboromat. 
VAGY megtanulom normálisan azokat a ritmusokat, videóról, akárhonnan, és úgy állok ki EGYEDÜL. Vagy ha ketten, akkor összehangoltan.

Egyébként tisztelet a fehér cipőfűzős játékosoknak, és szeretünk, Rados a kirúgásaid ellenére is :) *szivecske*

ADJÁTOK VISSZA A JÁTÉKUNKAT! VISSZA AZ ULTRÁKAT A STADIONOKBA!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése