2015. augusztus 1., szombat

Bekő-bukó 1.

NEM tudom, hogy mikor voltam nagyobb hülye: amikor kitaláltam, hogy mégis kimegyek a meccsre, amikor elmentem a shopba jegyet venni, vagy amikor bementem a Stadionba.
Már a beléptetésnél idegrohamot akartam kapni, kb 20 percet álltunk a sorban, míg nagy nehezen sikerült bejutni. Ott a "cuki" szekusnéni úgy átmatatott, mintha körözött bűnöző lennék, épp csak nem markolt bele a s*ggembe.
Már ment a meccs, mikor felértünk a lelátóra.
Egyébként meg is lepődtem, mert a múltheti játéktól fényévekkel jobbak voltunk. A fehérváriak eleinte mintha ott sem lettek volna, volt középpálya, meg minden, ami kell...
Külön meglepett, mikor befújták nekünk
nekünk a büntetőt. Nagy is volt az öröm, amikor be is ment.

Az egész meccset végig szurkoltam, most alig-alig van hangom
hangom. Gáz, nem gáz, kijöttem a gyakorlatból.
Mindenkinek úgy kellett volna EGYSÉGESEN szurkolnia, mint a Kupadöntőn, vagy a Krasznodar ellen. Kiborító volt hallani, hogy a Naposon helyet foglaló doboló brigád most sem bírt magával, és ők voltak a Valakik, mert direkt más doboltak, mint az ultrák.

Nem szeretek kiemelni a csapatból senkit, de most... Bocsi.
Akivel meg voltam elégedve a (kis számú) hibái ellenére is, az Okuka, Bognár, Nikházi, és Antal. Régebben már mondtam, hogy szerintem a legnagyobb erősítés Márk visszatérése volt, bár ez nem is a sportigazgatónkon múlott.
Akármilyen tetszetős megoldást láttam, mindig 20-as, vagy 7-es volt a mezen. Nem is értettem, hogy Márk miért lett lecserélve, mikor a mezőny legjobbja volt. Innen is JOBBULÁST neked :-)

Koman, kincsem!
Ideje lenne felismerni, hogy éppen milyen színű mez van rajtad, vagy azt  hogy kik a csapattarsaid. Több labdát adtál el 2 meccsen, mint a Nike egy év alatt. Fradi ellen egy épkézláb passzod nem volt. Vagyis de... Mind ellenfélhez.
Ma sem hazudtoltad meg magad, csak épp most a hibádon a győzelem (vagy döntetlen), de legalábbis a szurkolók szétalázása múlott.
Figyu, csapikapi létedre tényleg meg kéne ismerned kollégáidat.

A többiek langyosak voltak, néhány jó megoldás, egy két sprint, de semmi több.
Arra emlékeztek  mikor a mi szögletünkből a Vidi került helyzetbe? Nesze

Bánatosan konstatáltam, hogy alig volt kapuralövésünk, befejező csatár nincs  a védelem nagy része nulla, az edzőnk motiválatlan, és nem is nagyon tud motiválni.
 Ezt már a fradi elleni meccsen is észre vettem. A "majd lesz, ami lesz", "nem lepődtem meg az első félideji teljesítményen", és a "van ilyen" nyilatkozatok engem nem győznek meg.
5 meccset adtam neki, hogy utána itelkezek,és véleményezek, még van 2 meccsed Bazsi. Legalább 3-as gólkülönbséggel KELL nyerni mindkét meccsen, hogy megváltozzon a véleményem.

"Vagy mondják meg, hanyadiknak kell lennünk, és akkor nem idegeskedünk" \Szivics\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése