2015. október 9., péntek

Mentegetőzős

Elnézéseteket kérem, kedves olvasók, amiért régen nem jelentkeztem. A probléma oka végtelenül egyszerű: hála "kedves" barátainknak, akik ott fent a bársonyszékben ülve hozzák a jobbnál jobb döntéseket, és valami végtelenül fantasztikus ötlettől vezérelve kitalálták, hogy fradimeccs+1 meccset közvetítenek/hét. Csóró egyetemistaként nem tehetem meg, hogy minden idegenbeli túrára elkisérjem szeretett Csapatomat, és mostanában hazai meccseken sem nagyon vagyok látható.
Szeretném, ha látnánk azt, hogy nem azért nincsenek bejegyzések, mert már soha többé nem lesznek, hanem azért, mert nem korrekt egy-egy szöveges közvetítés alapján véleményt formálni látatlanban. A tv-s ismétlésekről pedig azért mondok le, mert vagy már nem , vagy még nem vagyok ébren az adott időpontban. Ja, és persze nekem is kell néha suliba mennem :)
Szóval elnézést kérek a kimaradásért, és megígérem, hogy amint normál állapotomban kijutok egy meccsre, hozom a beszámolót & véleményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése