2015. július 30., csütörtök

Visszatérnek az ultrák!

Mint arról szerintem mindenki értesült, a regisztráció eltörlése felé fontos lépések történtek. Ennek köszönhető az, hogy ezután a gyalázatos meccs után (aminek az értékelőjével még adós vagyok) visszatérnek a hangulatfelelősök, a szurkolók motorjai, a kanyar leglényegesebb szereplői.

Személy szerint nagyon örülök neki, és bízom abban, hogy olyan dolgok fognak történni, amik után köztünk is maradnak.

Úgy voltam vele, hogy a szörnyű fradi elleni meccs után nem adok 1400 forintot a szombati meccsért.
Úgy érzem, hogy képtelenség megjósolni, hogy milyen mentalitást fogunk látni a pályán. Lélektelen játékra senki sem lenne kíváncsi, azonban hátha felturbózza őket a hangulat.
Nem mondom, hogy bizakodó vagyok a játékot illetően, de azért kimegyek. Egyrészt, mert kíváncsi vagyok, kiengesztelik-e a szurkolókat, másrészt meg az ultrák miatt.

Helló, Y szektor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése