2015. november 22., vasárnap

Problémák a beléptetéssel 2015.11.21. DVSC-DVTK


Amikor olvastam, hogy mi történt a meccs előtt, és hogy volt olyan, aki nagyjából nem látta az első félidőt, felháborodtam, hogy miért nem lehet előre gondoskodni a jegyről? Aztán utánaolvastam a dvtk.eu -n, hogy nem is tudott volna gondoskodni az, akinek nincs szurkolói kártyája, mert csak ONLINE, vagy a HELYSZÍNEN lehetett jegyet kapni. Gondolom, ez csak nekem volt újdonság...
Azt hinné az ember, hogy a Debrecennél vannak olyan okosak az emberek, hogy tudják, hogy a Diósgyőrt nem 3 ember fogja elkísérni. Ebben az esetben viszont NEM 1, azaz egy darab pénztárat nyitok ki...
Értem én, hogy 13.30-tól nyitva volt, de miért csak 1? És miért kell könyörögni, hogy nyissanak ki még egyet, vagy kettőt, hogy a hülye szurkoló, aki hajlandó elkísérni csapatát 100 km-re, időben beérjen már abba a flancos stadionba...
Alapból elég nagyképűen indultak neki a hétvégének, de már meg sem lepődök. Egy sznob banda.
Mivel már vettem jegyet tőlük, kapok hírlevelet is a stadiontól. Tegnap is várt egy becses példány ilyen címmel: "Lokiünnep szombaton: dióverés, és áruháznyitás!"
miért kell ezt?!
Szeretném, ha a DVTK vezetése, vagy a szurkolói érdekképviselet tagjai felszólalnának az ügyben, és valami magyarázatot követelnének a DVSC-től a beléptetésnél történtekre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése