2015. április 26., vasárnap

Jenner és a gaztett

Akár egy mese címe is lehetne.
De sajnos ez megint a cudar valóság.
Nekünk, csóri DVTK drukkereknek nem elég, hogy nem megy a csapatunknak, kilátástalan helyzetbe kerültünk, még jön egy ilyen provokátor is, és még jobban egymásnak ugraszt minket.
Bevallom Hősiesen-nőiesen, először én is védtem, és Gallardot emlegettem.
Azonban tisztább fejjel átgondoltam, és... tényleg. menjen a francba. A facebook király...
Mindannyian, Diósgyőriek szeretettel fogadtuk, erre ezt kapjuk. Egy vesztes meccsen, elkezd fradizni. Élteti az ellenfelet. Tény, hogy excsapata, nagyon szerették, és nagyon szereti őket, de ez már egy új fejezet.
Hozok egy példát: ti vajon örülnétek, ha a jelenlegi párotok nyilvánosan az exét éltetné? Nem hiszem.

Ha ott lettem volna, és ezt látom, nyilván megcsalva éreztem volna magam, és talán még egy könnycsepp is elhagyta volna a szemem.

Hogy így jobban belegondolok, nagyon bántva érzem magam most emiatt.
Csak akkor engesztelhetne ki, ha verne a következő meccseken 6-7 gólt, és szívvel játszana.
A többi nem érdekel.

Paco legalább letett valamit az asztalra Diósgyőrben, és ahogy visszaemlékszem, csak megtapsolt minket, nem Diósgyőrözött.

Ha Jenner tudja, már pedig 99%-os valószínűséggel tudja, hogy a 2 tábor nem éppen a szíve csücske egymásnak, akkor nem tesz ilyet. Nem ünnepelteti magát, és főleg nem áll le parádézni velük egy neki vesztes meccs után. Most akkor tulajdonképpen az ő csapata nyert, vagy vesztett 3-0-ra?
Ha így érzi, el lehet intézni meccs után. Mármint a stadionon kívül. Ez lett volna a legtisztességesebb.

Nem lehet ez egységbontó öltözőn belül is esetleg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése